Om jag kunde drömma

Av: Stephenie Meyer

Beskrivning:
Tre saker var jag absolut övertygad om. Den första var att Edward var vampyr. Den andra var att det fanns en del av honom – och jag visste inte hur stark den delen kunde vara – som törstade efter mitt blod. Och den tredje var att jag var villkorslöst och ohjälpligt förälskad i honom.
Bella Swan

Isabella Swan flyttar till Forks, en liten regnig sovstad i Washington. Hon förväntar sig att hennes nya liv ska bli lika långtråkigt som staden själv. Men när hon träffar den gåtfulle och förföriske Edward Cullen tar hennes liv en oväntad och farlig vändning. Edward har länge lyckas hålla sin identitet som vampyr hemlig. Men nu går ingen säker, minst av allt Bella som är den person Edward håller mest av. Edward och Bellas förhållande balanserar på knivseggen mellan begär och livsfara.

Om jag kunde drömma är en intensivt sinnlig och utomordentligt spännande kärleksroman.

Min kommentar:
Den här boken knockade mig rejält. Jag har på något sett blivit som besatt av den och känner hela tiden att jag måste läsa den igen. Boken är helt underbar och den fick mig att både känna mig lite nykär och sitta och fnissa ibland. Jag ville aldrig att den skulle sluta och jag tackar för att jag har 3 böcker kvar att läsa ur den här serien. Ett av det bästa jag någonsin läst. LÄS DEN!

Betyg:

Kommentarer
Postat av: Twilightlovers.blogg.se

EN AV DE BÄSTA BÖCKERNA EVER DU MÅSTE BARA LÄSA 2:AN 3:AN OCH 4:AN DU KOMMER BLI LIKA BEROENDE AV DOM TRO MIG :DD

2009-03-25 @ 18:02:50
URL: http://twilightlovers.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0