Räcker det om jag älskar dig?

Av: Katarina von Bredow

Beskrivning:
19-åriga Fanny är mitt uppe i sin första "riktiga" relation. Hon bor ännu hemma hos sin mamma, men hennes pojkvän Johan har en egen lägenhet, en etta. Fanny bor mest hos honom, allt är perfekt, men en dag märker hon att det är något som inte stämmer. Hon vill så gärna tro att de skulle "leva lyckliga i alla sina dagar". Men hur ser det ut i verkligheten?
Känslorna vibrerar i denna intensiva roman om kärlekens irrvägar och om att finna sig själv.

Min kommentar:
Jag blev så arg när jag läste den här boken. Ville spöa hennes kille för hur han manipulerade henne. Jag rycktes verkligen med och läste och läste tills den var slut. Språket är lättläst och historien är bra, så den går inte lägga ifrån sig. Det enda negativa jag kunde komma på var slutet, som inte var helt tillfredställande för mig. Läs den!

Betyg:

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0