En shopaholics bekännelser

image15Av: Sophie Kinsella
Köpt:
Adlibris.se
Recensent: Emmelie

Beskrivning:

Möt Rebecca Bloomwood. Hon jobbar som journalist på en finanstidning, har tråkigt och tjänar för lite. Rebecca älskar att shoppa, men hennes problem är kreditgränserna på kortet ? Men det bryr sig Rebecca inte om. Bästa sättet att bli på gott humör är ju att gå på stan och shoppa något fint till sig själv ? Läs hennes egen berättelse i En shopaholics bekännelser.


Min kommentar:
Helt underbar bok som jag verkligen måste rekommendera till alla!
Jätteroligt skrivet med glimten i ögat. Helt omöjlig att lägga ifrån sig. Den blev aldrig tråkig. Däremot var jag tvungen att lägga den ifrån mig ibland för att den blev lite för pinsam -haha-.
Jag hoppas att jag aldrig blir som Rebecca i boken.

Betyg:
image11image11image11image11image11

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0