Expert på att rodna

Av: Katarina von Bredow
Köpt: Adlibis.se

Beskrivning:
När hennes mamma flyttar ihop med sin nya kärlek måste Natalie följa med ? ut på landet till en ny skola, med nya gäng som inte alls är som hennes gamla. På köpet får hon också en ny "bror", Jerker, spännande, snygg ? "en sextontaggare", säger tjejerna i klassen. Natalie dras in i hans trollkrets och märker hur känslorna sjuder och gnistrar i henne. Är hon kär? Är det så här det ska vara?

En stark och levande roman om pirrig förälskelse, fylld av omtumlande händelser och intressanta personer.

Min kommentar:
Till en början tyckte jag inte om Natalie. Hon va egoistisk och stundvis ganska elak. Men en bit in i boken inser man hur realistiska hennes reaktioner är. Måste erkänna att jag verkligen gillade den här boken och att jag absolut hade älskat den när jag var 15. Den är ärlig, romantisk och rolig att läsa. Man blir lite pirrig i kroppen. Sträckläste hela boken.

Betyg:

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0